Uzmanību!

Piekrītu Nepiekrītu
ProDarts.lv - šautriņu mešanas inventārs un aksesuāri ikvienam
  • Šautru mērķi
  • Aizsargriņķi
  • Apgaismojums
  • Šautriņas
  • Astes
  • Spārniņi
  • Astīšu & Spārniņu komplekti
  • Cosmo astes
  • Cosmo spārniņi
  • Adatas un piederumi
  • Šautru maki
  • Spārniņu maki
  • Aksesuāri
  • Dāvanu kartes
  • Rokdarbi
  • Kārtis
ProDarts.lv - šautriņu mešanas inventārs un aksesuāri ikvienam
  • info@prodarts.lv
  • +371 26406200, +371 29591662
  • Akcijas
  • Apmaksa
  • Piegāde
  • Ražotāji
  • Garantija
  • Noteikumi
  • Latviešu
  • Profils
    Pieslēgties
    Neesat reģistrējies?
    Reģistrēties
  • Grozs
    Grozs
    Jūsu iepirkumu grozs ir tukšs!
lv en
  • Šautru mērķi
  • Aizsargriņķi
  • Apgaismojums
  • Šautriņas
  • Astes
  • Spārniņi
  • Astīšu & Spārniņu komplekti
  • Cosmo astes
  • Cosmo spārniņi
  • Adatas un piederumi
  • Šautru maki
  • Spārniņu maki
  • Aksesuāri
  • Dāvanu kartes
  • Rokdarbi
  • Kārtis
Sākums Garantija

Garantija

  1. Visām Prodarts.lv pirktajām precēm ir ražotāja garantija.
  2. Ražotāja noteiktais garantijas termiņš precēm ir atšķirīgs.
  3. Informācija par ražotāja garantijas termiņu konkrētajai precei ir meklējama preces aprakstā.
  4. Gadījumos, kad ražotājs kādai precei būs noteicis garantijas termiņu, kas īsāks par diviem gadiem, patērētājs ir tiesīgs divu gadu laikā no pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem.
  5. Pretenzijas pieteikšanas tiesības ir spēkā, ja prece tika izmantota tikai paredzētājos apstākļos un tikai mājsaimniecībā.
  6. Juridiskām personām, kas nav Patērētājs, tiek nodrošināts tikai Ražotāja noteiktais garantijas termiņš.
  7. Informējam, ka ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja pircējs var uzrādīt:
    • 7.1. pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme);
    • 7.2. ražotāja vai izplatītāja garantijas karti (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā).
  8. Informējam, ka garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz preces papildus piederumiem (piemēram, preces aksesuāriem), barošanas elementiem (piemēram, baterijas, akumulatori), piederumiem kuriem ir ierobežots resurss (piemēram, drošinātāji, austiņas, mikrofoni).
  9. Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā pret bojājumiem, kas radušies pircēja vai lietotāja vainas dēļ un tie ir:
    • 9.1. precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi;
    • 9.2. prece nav lietota tai paredzētajām vajadzībām un nav ekspluatēta tā, kā tas ir norādīts preces lietošanas instrukcijā;
    • 9.3. saskrāpētas, salauztas konstrukcijas, saplaisājis ekrāns, ieliets ūdens tam neparedzētajās vietās, nepareiziem līdzekļiem kopta prece, ja precē ir atrasti nepiederoši priekšmeti, ir pieļauta kukaiņu iekļūšana izstrādājumu iekšienē vai kādas citas pēdas, kas liecina par nepareizu preces ekspluatāciju;
    • 9.4. ja bojājums radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ, piemēram, kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums, triecieni, skrāpējumi;
    • 9.5. ja izstrādājumā redzamas nekvalificēta remonta pēdas;
    • 9.6. dabiska elementu nolietojuma gadījumos;
    • 9.7. ja precei ir izmantoti nestandarta barošanas bloki, piederumi un rezerves daļas, kā arī izejmateriāli, ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas ir izraisījis šīs preces bojājumus;
    • 9.8. papildus aprīkojumam garantija netiek piemērota - baterijām, austiņām, savienojošiem kabeļiem, lādēšanas ierīcēm, pultīm);
    • 9.9. ja preci pircējs ir izmantojis ražošanas vai profesionāliem mērķiem (gadījumā, ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem nolūkiem);
    • 9.10. garantija nedarbojas, ja radušies bojājumi nepareizas preces transportēšanas rezultātā.
  10. Gadījumā, ja prece ir sabojājusies, pircējam ir šādas iespējas:
    • 10.1. dodies uz ražotāja vai izplatītāja garantijas talonā norādīto servisa centru (līdzi ņemot pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu) – rekomendējam kā visātrāko preces bojājuma novēršanas variantu;
    • 10.3. zvanīt pa tālruni 26406200 vai rakstīt uz e-pastu info@prodarts.lv, kur pircēju uzklausīs SIA ProDarts darbinieks un ieteiks labāko risinājumu.
  11. Gadījumā, kad garantijas apkalpošana nav spēkā, bet pircējs atsakās no maksas remonta, tad pircējam ir jāsedz diagnostikas izmaksas, un pircējs saņem Servisa centra slēdzienu par konstatētajiem bojājumiem. Ja pircējs piekrīt maksas remontam, tad diagnostikas izmaksas nav jāsedz.

Atgādinām, ka patērētājiem 24 mēnešu laikā no preces piegādes dienas ir likumā noteiktās tiesības pieteikt prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci.

Tālr. +37126406200,+37129591662, e-pasts info@prodarts.lv

Saņem jaunākos piedāvājumus pirmais:
Seko mums:

Par mums

Specializēts šautriņu sporta ekipējuma un aksesuāru veikals ikvienam - ProDarts, SIA!

Ja nepieciešama konsultācija tad sazinies ar mums un mēs tev palīdzēsim.

 

Informācija

Par mums  
Piegādes informācija  
Apmaksas informācija  
Lietošanas noteikumi 
Privātuma politika 
Sīkdatņu politika 
Atteikuma tiesības 
Garantija

Klientu apkalpošana

Sazinies ar mums 
Atgriešanas pieteikums

Rekvizīti

ProDarts, SIA

40203448151

Murjāņu iela 42-4, Rīga

A/S Swedbanka

LV51HABA0551053842926

Salidzini.lv logotips
Visi Internetveikali un cenas Imagem Imagem
ProDarts.lv - šautriņu mešanas inventārs un aksesuāri ikvienam © 2025
Izstrāde un uzturēšana:
Mājas lapu izstrāde